فلش‌موب‌های Smash and Mob در فروشگاه‌های لوکس لس‌آنجلس ادامه دارد



فوران دزدی‌های فلش‌موب در لس‌آنجلس ادامه یافت، در حالی که گروه‌های سازمان‌یافته کالاهای گرانقیمت را در یورش‌ها قبل از روز شکرگزاری در فروشگاه‌های مرکز بورلی و یک نوردستروم در پارک کانوگا بردند.

اداره پلیس لس آنجلس در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد، هنگامی که چند نفر چهارشنبه شب از وستفیلد توپانگا و ویلیج مال در پارک کانوگا وارد نوردستروم شدند، یک نگهبان با اسپری خرس مورد حمله قرار گرفت.

آلن همیلتون معاون رئیس پلیس لس آنجلس در مصاحبه با ایستگاه های تلویزیونی محلی گفت که سارقان با چند کیف پول لوکس فرار کردند.

همیلتون به CBS لس آنجلس گفت که افسران بیشتری به مرکز خرید اعزام شدند، اما دزدان موفق شدند از آنها دوری کنند.

لس آنجلس همچنین در حال بررسی حادثه مشابهی است که در آن گروه ها روز چهارشنبه به چندین فروشگاه بورلی سنتر نفوذ کردند، کالاها را برداشتند و متواری شدند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که مأموران به دنبال سرنخ هایی برای دستگیری افراد درگیر بودند.

این دزدی ها دو روز پس از آن رخ داد که یک گروه سازماندهی شده به یک نوردستروم در مرکز خرید گروو نفوذ کردند، یک پنجره را شکستند و هزاران دلار محموله را به سرقت بردند.

پلیس لس آنجلس سه مظنون را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرد. پلیس از خودروی مظنونان چندین لباس، حداقل یک صندوق و دستکش کشف کرد.

روز سه‌شنبه، میشل مور، رئیس LAPD به کمیسیون پلیس گفت که این اداره گشت‌زنی‌ها را افزایش داده و منابع را به مکان‌های بالاتر اختصاص خواهد داد تا از موج دزدی‌های مافیایی جلوگیری کند.

به گفته پلیس، در دزدی دیگری در روز دوشنبه، شش نفر وارد یک داروخانه CVS در بلوک 5800 در خیابان ورمونت جنوبی در جنوب لس آنجلس شدند و سه صندوق را سرقت کردند و حدود 8500 دلار پول نقد بردند.

روز یکشنبه، سارقان با استفاده از پتک سعی کردند به شیشه‌های فروشگاه‌های لویی ویتون و ساکس در خیابان پنجم در بورلی هیلز نفوذ کنند.

به گفته پلیس، آنها قادر به ورود به فروشگاه ها نبودند و چیزی از آنها گرفته نشد.

در شهرستان Contra Costa، ​​Dist. آتی دیانا بکتون روز چهارشنبه اعلام کرد که سه نفر در سرقتی که در آن حدود 90 نفر در 20 نوامبر با استفاده از سه ورودی جداگانه به یک Nordstrom در Walnut Creek یورش بردند، دستگیر و متهم شدند.

طبق شکایت کیفری، این گروه با پارک 25 خودرو در مقابل فروشگاه، بیش از 100 هزار دلار را در حدود یک دقیقه سرقت کردند.

در این شکایت آمده است که یکی از کارکنان Nordstrom با اسپری فلفل، دیگری مورد حمله با چاقو و دو مورد ضرب و شتم یا مشت قرار گرفتند.

دانا داوسون 30 ساله، جاشوا آندروود 32 ساله و رادنی رابینسون 19 ساله توسط اداره پلیس Walnut Creek به اتهام توطئه، دزدی، سرقت و سرقت سازمان یافته دستگیر شدند.