دریچه بازدید کناف ساخت . نصب دریچه بازدید کناف تهویه نظری

لوله فیلتر پودر متخلخل فولاد ضد زنگ HENGKO برای فیلتر دریچه گاز چکیده : دمپر موتوری یک دستگاه الکترو مکانیکی است که در قسمت بالای شفت آن یک الکترو موتور قرار داده شده است که دمپر را باز و بسته می کند. در واقع ترموستات درون دستگاه به صورت مداوم در حال اندازه گیری دمای محیط می باشد و در زمانی که دمای محیط را کمتر و یا بیشتر از حد موردنظر ببیند به موتور دمپر فرمان می دهد که باز یا بسته بشود. این دمپر ها در قسمت مجرای شکاف دار نصب شده و هر زمان که کانالی به پارتیشن دود یا مانع دود در ساختمان نفوذ کند، نصب می شوند. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار در کنار بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا باعث شده است که محصولات ساخته شده این شرکت از جمله دمپر موتور، دمپر بین کانالی و… شرکت تهویه نو آستیاک، تولید کننده انواع دریچه لوور و انواع لوور هوارسان پشت بام (لوور با پره های ، لوور ، لوور به همراه دمپر، لوور باران گیر، لوور هوای تازه) با متریال درجه یک مطابق با اندازه های دلخواه مشتری می باشد.

لوور پشت بامی

اگر می خواهید از مدل ثابت این تجهیزات استفاده کنید می توان آن را با متریال کامپوزیت نیز ساخت. گروه صنعتی کیمیا صنعت که از تولیدکنندگان شناخته شده در این حوزه می باشد محصولات خود را با کیفیتی بسیار بالا تولید نموده و به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که محصولات خریداری شده از آن ها بدون هیچگونه مشکلی تا سال ها به آن ها خدمات رسانی میکند. در زمینه ساخت و تولید دمپرهای موتوری باتوجه به کاربردی بودن و استفاده روزافزون مراکز و بخش های مختلف از آن ها، کارخانجات و گروه های صنعتی متعددی پا به عرصه تولید این محصول گذاشته اند که در نتیجه باعث شده است تنوع و کیفیت دمپرهای موتوری موجود در بازار بسیار افزایش پیدا کرده و مشتریان را با چالش های گوناگون در هنگام خرید روبرو سازد. دمپرموتوری که گاهی آن را با نام دمپر برقی نیز عنوان می کنند وسیله ای است بسیار کاربردی که امروزه مورد نیاز بسیاری از ساختمان ها و مراکز می باشد.

این محصولات به ویژه برای کاربردهای فشار پایین صنایع پالایش نفت بسیار مناسب و در مقابل خوردگی کاملا مقاوم دمپر ضد انفجار اکتیو – شرکت تهویه سازه شار است. این ویژگیها باعث میشود فایر دمپر موتوری مقاوم در برابر خوردگی و آسیبهای محیطی باشد، به خصوص در محیطهایی که در آنها آتش و حرارت وجود دارد. برای موانع آتش نشانی در بازه زمانی 3 ساعت یا بیشتر، دمپر های آتش 3 ساعته استفاده می شود. طول شاخه های لوله خرطومی صداگیر در هر کارتن ۱۰ متر می باشد. پلنیوم باکس ها معمولا در طول بالا با ورودی های گرد به فواصل حداکثر 1/2 متر پشت دریچه های خطی نصب می شوند. شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت برای خرید اقدام نمایید. شما می توانید به منظور ثبت سفارش خود به راحتی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران متخصص کیما صنعت شما را به منظور خرید هرچه بهتر راهنمایی نمایند . ​​&; ​.

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش

هر چند اغلب 350 درجه فارنهایت معادل 177درجه سانتی گراد، به منظور بالاترین سطح ایمنی انتخاب می شود. این نوع موتور دمپر دارای فنر بوده و در صورت قطع شدن جریان برق فنر آن عمل کرده و دمپر را می بندد. این دمپر بر روی دیوارههای سیستمهای تهویه و تهویه مطبوع نصب میشود و در صورت بروز حریق، با استفاده از موتور برقی خود، جریان هوا را قطع کرده و جلوگیری از انتشار آتش و دود به سایر اتاقها و مناطق میکند. با فعال شدن موتور الکتریکی دمپر پرههای تجهیز مسدود شده و از پیشروی آتش به سایر بخشها جلوگیری میگردد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آن وب سایت خود باشید. در مدلهای موتوری نیز این دمپرها به جای فیوز مجهز به موتور میشوند که با توجه به درخواست کارفرما این موتورها میتواند دارای فیوز حرارتی باشد و به طور مستقل عمل کند و یا بدون سنسور (ترمال ترپ) باشد و از سیستم فایر فایتینگ وکنترل مرکزی فرمان بگیرد. دمپر ها باید به گونه ای انتخاب شوند که در فشار ها و سرعت هایی که هنگام کار با آن مواجه می شوند، با حداقل 4 اینچ وزنی معادل 1 کیلو پاسکال و 2000 فریم در دقیقه یا 10.2 متر بر ثانیه عمل کنند.