خبرنگاران KPIX نگهبان کشته شده کوین نیشیتا را به یاد می آورند. “فقط مهربانترین مرد” – CBS San Francisco


سان فرانسیسکو (KPIX) – کوین نیشیتا زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است – به عنوان یک افسر پلیس، نگهبان، عضو خانواده و به عنوان یک دوست.

او زندگی خود را وقف امنیت و رفاه دیگران کرده است، از جمله تیم خبری KPIX و دیگر ایستگاه های تلویزیونی منطقه خلیج.

او بخشی از خانواده اطلاعاتی ما بود. ماریا سید مدینا، گزارشگر KPIX در روز شنبه گفت که ضرر به سادگی بسیار زیاد است.

“گفتن “او بود” دردناک است.” آندریا بوربا، خبرنگار KPIX گفت: او مهربان ترین مرد بود.

کوین نیشیتا

کوین نیشیتا، یک افسر پلیس بازنشسته که به عنوان نگهبان کار می کرد، بامداد چهارشنبه در اثر شلیک گلوله ای که در تلاش برای سرقت و تیراندازی متحمل شده بود، جان باخت.

نیشیتا صبح روز شنبه پس از گلوله در تلاش برای سرقت مسلحانه در روز چهارشنبه جان باخت. در آن زمان، او به عنوان یک کارمند خبری KRON-TV در محل در اوکلند کار می کرد.

خبرنگاران تمامی خبرگزاری های شهر واکنش های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و ابراز همدردی و آرزوهای قلبی خود کردند.

سید مدینه گفت: «کل بازار تلویزیون در سانفرانسیسکو و منطقه خلیج در حال از دست دادن جایگاه خود است.

مربوط: خبر کشته شدن یک نگهبان امنیتی در اوکلند بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد

کارکنان اطلاعات محلی در اینجا در منطقه خلیج اغلب زمانی که در حال انجام وظیفه هستند با نگهبانان امنیتی کار می کنند، بنابراین خبرنگاران و عکاسان به خوبی نگهبانان را می شناسند.

سید مدینه گفت: «این نگهبانان امنیتی هر دقیقه که ما در جریان داستان هستیم در کنار ما می ایستند.

سید مدینه می گوید که نیشیتا همیشه به عنوان نگهبان بازی می کرد، اما او همچنین بسیار مهربان بود. یک شب پس از همکاری آنها، او برایش اس ام اس نوشت: «داستانت عالی شد! من پنج ستاره می دهم.»

او گفت: “او واقعاً تنها در نوع خود بود و واقعاً، صادقانه، او یک مراقب بود.”

بوربا همچنین از مهربانی نیشیت قدردانی کرد.

او گفت: “کوین بسیار مهربان بود.” “واکنش های امروز خبرنگاران خلیج به توییتر و فیس بوک – همه ما شوکه شده ایم.”

او اخیراً یک شیفت طولانی با نیشیتا کار کرده است. او قصد داشت آخر شب با قطار به خانه برود، اما نیشیتا از او التماس کرد که اجازه دهد او را به خانه برساند تا مطمئن شود که سالم به آنجا رسیده است.

کوین جلوی من را گرفت و گفت: نمی‌توانم اجازه دهم. حضور در قطار برای شما امن نیست. بذار ببرمت خونه لطفا اگر به تو اجازه بدهم سوار آن قطار شوی، همسرم از دست من خیلی عصبانی خواهد شد.» پس او رانندگی کرد. یک ساعت دور از راه. او گفت: “به همین دلیل است که من مقداری از ترافیک روی پل خلیج را از دست می دهم.” این مردی است که آنقدر به امنیت ما اهمیت می‌داد که یک ساعت از راه دور شد تا مطمئن شود من به خانه می‌رسم.» برای من دردناک است که او به خانه نرسید.”

روح مهربان، کسی که خوش شانس بود به یک همکار و یک دوست زنگ زد.

او می‌خواست مطمئن شود که مردم همیشه خوب هستند. بوربا گفت: “او می خواست مطمئن شود که از همه ما مراقبت می شود.” او می‌خواست با دادن یک چتر به افرادی که با آنها مصاحبه می‌کردیم مراقبت شود تا خیس نشوند. او انسانی مهربان است.»

کوین نیشیتا

کوین نیشیتا افسر سابق پلیس کلمی. نیشیتا، یک افسر پلیس بازنشسته و محافظ مسلح که امنیت بسیاری از خبرنگاران در منطقه را تامین می کرد، هنگام تلاش برای سرقت از دوربین KRON-TV در اوکلند (اداره پلیس کولما از طریق AP) مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

نیشیتا قبل از کار به عنوان نگهبان، سابقه طولانی در اجرای قانون داشت. او چندین سال به عنوان افسر برای اداره مسکن اوکلند کار کرد، سپس به اداره پلیس هیوارد، اداره پلیس سن خوزه و اداره پلیس کولما نقل مکان کرد و در سال 2018 به عنوان گروهبان بازنشسته شد.

پاداش برای اطلاعات منجر به دستگیری در حال افزایش است. افراد با هر گونه اطلاعاتی که ممکن است به این تحقیق کمک کند تشویق می‌شوند که با جوخه قتل اوکلند به شماره (510) 238-3821 یا CrimeStoppers تماس بگیرند.